miercuri, 29 aprilie 2009

boom bip 2

de cand ma stiu, n-am putut niciodata sa ma concentrez asupra unui subiect anume si sa-l tratez cum trebuie. imi trec prin cap 1 milion de lucruri si simt nevoia sa le dezvolt pe toate
dezvolt e mult spus :)) , pentru ca defapt nu apuc sa dezvolt niciunul.

andreea mi-a trimis acum ceva vreme un videoclip de pe youtube de la neon neon. si mi-a placut. le-am ascultat tot albumul, de 1000 de ori si imi place de mor.si ieri m-am gandit ca mi-ar placea sa stiu cate ceva despre cei 2 componenti ai trupei...ieri :)), dupa 3-4 luni de ascultat. anywayz..am descoperit ca unul dintre ei isi zice "boom bip" :)) cum poti sa te numesti boom bip? mi se pare ca aud numele unui " artist" de pe vremea cand eram mica si ma duceam la sigma sa dansez ca asa era la moda atunci :))
in fine, se pare ca acest boom bip este foarte tare. poate vedem si un concert cu ei peste cativa ani in bucuresti, hehe...

si ce facem in weekend?

Un comentariu:

  1. eu totusi cred ca TT tia declansat un sindrom de hiperactivitate si deficienta de concentrare...dar tu dai mai departe cu zicerile ca le zici bine

    RăspundețiȘtergere